Mi ez pontosan?

A legélethűbb és leghatékonyabb önvédelmi edzés kifejezetten nők számára kifejlesztve, Budaörsön.

Miben különbözik a többi edzéstől?

Vannak olyan támadások melyeket sokkal jellemzőbben hajtanak végre nőkön. Ezeken az edzéseken ezen támadások kapják a fő szerepet.

 

A rózsaszín lufi probléma: a női önvédelmi téma nagyon kényes és meredek.

 

Ezért, hogy a hölgyeknek ne legyen olyan kínos az egész ezt többnyire belerakják a támadásokat egy rózsaszín lufiba.

Emiatt sok női önvédelmi edzésen sokkal több szerepet kap az állóképesség fejlesztése és csak sikeres önvédelmi helyzeteket él át a tanuló. Emellett a legjobb forgatókönyvre készülsz fel ami az, hogy karmolsz és/vagy rúgsz egyet aztán gyorsan elszaladsz és minden meg van oldva.

Mivel a támadódnak annyira fáj minden mozdulatod, hogy inkább békén hagy. És ezt modellezik le rengeteg edzésen…NOS NÁLUNK NEM EZ LESZ!

Nőként kiváltképp, ha egy férfi támad meg nem hazudunk neked 10X nehezebb a dolgod van!

Az általunk tanított önvédelmi rendszerrel RENGETEGET TUDSZ JAVÍTANI AZ ÖNVÉDELMI KÉPESSÉGEIDEN! Ennek viszont nincs más útja csak a kemény edzések és a „nem jó fej támadók”!

 

Alappillérek:

 

1. Kommunikálj stressz alatt!

Tehát, ha durván beszél hozzád valaki akkor is meg kell szólalnod, nem szabad lefagyni! Ha meg sem tudsz szólalni, akkor a fagyáshoz vezető útra lépsz! Nálunk megtanulhatod ezt! Ezzel megelőzheted hogy eldurvuljon a helyzet.

 

Példa:

Ha kést tart eléd egy támadó és a falhoz nyom majd a pénzed vagy a telefonod akarja, te meg csukott szemmel elfordulva remegsz némán, ahelyett hogy kimondtad volna hogy „persze odaadod nem állsz ellen csak ne bántson”.

A néma fagyást sokszor tekintik ellenállásnak mivel sietne hogy le ne bukjon te meg „nem haladsz” ! 

 

2. Iránytű, nem pedig GPS !

Inkább egy védekezést használunk rengeteg támadásra, hiszen minden erőszakos szituáció más és más!

Tudnod kell improvizálni. Minél kevesebb megoldás közül kell választanod egy erőszakos helyzetben, annál nagyobb eséllyel fog az eszedbe jutni. Ez a gyakorlati módszer drasztikusan csökkenti a tanulási időt.

 

Példa:

Ugyanazt a védekezést használjuk ha valaki a torkodat szorítja vagy a hajad tépi vagy kést nyom az arcodhoz.

 

3. Ellenállás!

A támadód is „nyerni” akar! Nem hagyja magát és reagál arra amit csinálsz . Ez az a rész az edzéseken ahol felmegy az adrenalin benned. Az ellenállásból tanulod a legtöbbet. Pontosan ráérzel majd hol van a hiba esetlegesen a technikádba. A gyakorlat pedig magával fogja hozni azt  is hogy lesznek sikertelen próbálkozások. Ettől lesz igazán élethű és így fejlődsz a legtöbbet!

 

Példa:

Egy kést tettek a nyakadhoz te elhúzod a kést rögzíted a mellkasodra. A támadó ebben a pillanat reflexszerűen ki akarja tépni a kezét. Ha tudod tartani egy 5-10 másodpercig akkor elegendő ellentámadással szórhatod meg melynek következtében eléred azt a pillanatot  

Rengeteget tehetsz azért hogy növelni tudd a túlélési képességed! Kérlek ne a támadód kedvességében bízz! Hidd el nagyon jó érzés lesz mikor az első csak kicsit rázósabb szituációban már nem úgy fogsz ott állni hogy fogalmad sincs mit kéne tenned ha eldurvul a helyzet!

Jelentkezz női önvédelmi csoportunkba hogy ne sérülj meg súlyosan vagy halj bele egy olyan támadásba ahol lett volna esélyed ha felkészült vagy!

Mikor vannak az edzések?

Hétfő és Szerda
18:00 – 19:00

Áraink

10 alkalmas bérlet 16 990 Ft (45 napig érvényes)

5 alkalmas bérlet  9 190 Ft (30 napig érvényes)

1 alkalom 2 190 Ft

Edzések helyszíne

Budaörs, Építők útja 2-4 D épület I.em (Fitness 5 GYM & Korzó)

Jelentkezz!